jenniefersara.blogg.se

Dålig första upplevelse.

Kategori: Graviditeten

 
 Liten brukar alltid sparka och leva runt när jag lägger mig i sängen för att sova, igår var det andra kvällen som han/hon var lugn och oron bara växte. 
Utan att ha lyckats somna gick jag upp strax efter kl 22, gick in på Lj:s hemsida och läste lite, slutade med att jag ringde in till förlossningen för råd, de ville att jag skulle komma in på en undersökning och sån tur som jag hade kunde Lisa följa med mig♥.
Hon som jag pratade med i telefonen verkade var så himla gullig och trevlig, men läkaren som jag fick var inte alls lika rar, snarare kylig och kändes känslokall, alltså ingen bra första upplevelse. 
Allt såg jätte bra ut, Liten vägde 600g, normalt med fostervatten och jag fick t.om en rejäl box när jag låg där. 
Efteråt kände man sig lagom löjlig med tanke på läkarens sätt att vara imot mig, men hellre ringer jag en gång för mycket än en gång för lite och att min oro försvinner. 
Väl hemma i sängen kände Liten inte för annat än att ge ordentliga och tydliga sparkar, kunde inte sluta le och ville verkligen inte somna för jag ville ligga och känna på magen, känna Liten hela natten. ♥
 
 
Puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: