jenniefersara.blogg.se

God Jul & God fortsättning

Kategori: Allmänt

 
Det kommer en senare julhälsning pga allt julstök. Fastän all tid man har på sig blir det ändå stressigt. 
Vi började vår julafton med julfrukost och julklappsutdelning, vilka BRA julklappar! 
På eftermiddagen/kvällen vart vi hemma hos mina föräldrar där vi åt jätte god mat, lekte julklappsleken och delade ut paket.
Enligt mig var det en perfekt vit jul, himlans tråkigt att jag inte mådde alls bra bara. Mamma hade stått och gjort hur god mat som helst som jag satt och petade i och det som jag fick i mig åkte upp direkt där efter. 
Jag tror att det vart lite för stressigt och nu när jag väl slappnade av så släppte väl allt antar jag.
Trots det var det en mysig jul och vi fick så himla bra och fina julklappar. 
 
God Jul och God Fortsättning till er alla! 
 
 
Puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: